HTML

Tag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Ételkép

Zamatos alapanyagok, ínyenc ételek, jó képek. Gasztrofotók ízlésesen.

Friss topikok

2012.04.13. 21:43 JeeDay

Visszataláltam...?

Címkék: pályázat hobbi diningguide

Megint egy visszatalálás. Ez jutott eszembe a minap, mikor egy jó barátom frissen indult blogját olvasgattam (később lesz róla poszt, nagyon is érdemes) és rájöttem, hogy én is elkezdtem egy blogot valamikor... Megint egy visszatalálás az egyik hobbimhoz, be kellett valljam magamnak. Mert nem először fordul ez elő velem. Elkezdek valamit hatalmas lelkesedéssel, majd szép lassan alábbhagy a lendület, elfelejtem, abbahagyom, majd egyszer csak folytatom. Rengeteg hobbim van így "alvó állapotban", de csak keveseknek adatik meg, hogy feltámadhassanak. Aztán visszaolvastam a blog első bejegyzését és lám, mit látok:

Merthogy lelkes hobbista lévén, kismillió hobbim van, mindegyiket gyermeki lelkesedéssel kezdem el, aztán általában alábbhagy a lendület. Csak pár szerencsés hobbival történt ez másképp.

Nos, eddig úgy tűnik a blogolás nem tartozik a szerencsés hobbik közé.

Na de nem lenne itt ez a poszt, ha nem történt volna másképp: az említett blog amit olvasgattam, újabb kedvet adott, szóval folytatom, de azt hiszem nem lenne túl hiteles, ha azt mondanám, hogy most már tényleg, de biztos, istenúccse. A fejemben van kb. 8-10 posztra ötlet, ez már lényeges előrelépésnek számít a jelenlegi tartalmat nézve.

Utólag visszagondolva, nem is értem, miért nem lelkesedtem jobban, hiszen a hátszín steak-ről készített képem, amit a diningguide.hu pályázatára küldtem be, bekerült a 10 legjobb kép közé! Nagyon örültem ennek, emlékszem, el sem akartam hinni. A pályázat legjobban sikerült képeit itt lehet megtalálni: http://www.diningguide.hu/hirek/etterem-informacio-3517

Szóval lesz pár update mostanában, remélem érdemes lesz visszalátogatni néha napján.

És, hogy ne legyen poszt kép nélkül, egy csepp Olaszország:

EgyCseppOlaszorszag.jpg

Canon EOS-60D | @50mm | f4 | ISO200 | 1/250s

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://etelkep.blog.hu/api/trackback/id/tr924411068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása