HTML

Tag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Ételkép

Zamatos alapanyagok, ínyenc ételek, jó képek. Gasztrofotók ízlésesen.

Friss topikok

2010.01.09. 15:55 JeeDay

Hátszín steak aszalt gyümölcsökkel, ciabatta pirítóson

Címkék: hátszín steak ciabatta aszaltgyümölcs

 

A steak az egyik kedvencem. Annyira egyszerű készíteni, mint amennyire zseniálisan finom. Már akinek, a drágám meg nem enné a véres húst, de ezen nem veszünk össze, sört is csak én iszom. A steaket természetes fényben fotózva, a hús textúrája kitűnően kirajzolódik. Igaz ez minden ételre, ahhoz, hogy korrekt eredményt kapjunk, nagyon komoly világítástechnikát kell összevásárolni, a napsütés lényegesen olcsóbb. Így télen még szerencsésebb a helyzet, a napfény jóval sápadtabb, szórtabb, néha talán túlságosan is. Ez a kép is a kedvencemmel, a Canon 50mm F1.8 objektívvel készült, szép rajza van és meglepően olcsó. Az 1.8-as rekesznek köszönhetően kellően sekély mélységélességet kapunk. A húst egyébként baconba tekert-sült aszaltszivával és fekete cseresznyével készítettem, ropogós ciabatta pirítoson tálaltam, és chilis olívaolajjal díszítettem. A fotózás végeztével sütőben lassan újra lehetett melegíteni, ízletes, szaftos volt, jól laktam.

A kép néhány fontosabb paramétere: @50mm | f1.8 | ISO100 | 1/60s | 667*1000px

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://etelkep.blog.hu/api/trackback/id/tr91646120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stampoasis · http://hamburgfoto.wordpress.com/ 2010.01.18. 08:31:09

én is pont így (mint a képen) szeretem a steaket. nemcsak a textúrája, a színe is nagyon jó lett!
süti beállítások módosítása